2013. augusztus 11., vasárnap

DIY | Így készíts női pólót egy férfi XL-ből!

Évekkel ezelőtt nagyon sok zenekaros pólót hordtam, felvettem az S vagy M méretű férfi pólókat és abba flangáltam mindenfele. Mára már kinőttem ezt a hóbortot és amúgy is egyre többen adnak ki női fazonú pólókat, bár ezek szabásával nem mindig vagyok kibékülve, de ez már egy másik történet... Most egy XL méretű férfi pólót használtam fel arra, hogy női fazont faragjak belőle. Nem vagyok a DIY témában egy nagy ász, de mindennek van egy kezdete. Nálam ez is az elsők között szerepel.

Pólóért köszönet a győri Fucklikebunnies zenekarnak, a minta Shapefromhell munkája.


1. lépés: A pólónak először is levágtam az ujjait, egy onesize méretű darabot használtam mintának aminek hasonló a szabása.






2. lépés: Mivel a méreténél fogva a póló még mindig hatalmas maradt és úgy néztem ki benne, mint egy zsák, az aljával is kezdenem kellett valamit. Nem ez volt az alap ötlet, de nem mertem levágni, (talán majd később) úgy döntöttem hogy a megmaradt anyagból az alsó szélét és kivágást csak simán összekötözöm.


3. lépés: A póló tetejét is összekötöztem, hogy kicsit lányosabb legyen az egész összehatás.


4. lépés: A lógó felesleges részeket a kötözéseknél levágtam, és itt-ott apróbb javításokat végeztem az ujjánál. Bevarrni a levágott széleket szerintem teljesen felesleges, pár millimétert bekunkorodnak, de nem fog elfesleni az anyag. A H&M-ben is lehet kapni így felsőket.

Íme, a végeredmény:




3 megjegyzés:

  1. Azta mindenségit!:O
    Eszméletlen jól néz ki, ilyennel még nem is találkoztam. :) Szerintem nyugodtan folytathatod a DIY sorozatot. :DD

    VálaszTörlés